A „Breaking Boundaries – Unlocking Potential” mottóval rendezett konferencia célja a marketingelmélet és –gyakorlat határainak feszegetése, az interdiszciplináris kutatás előmozdítása, valamint a vállalat- és fogyasztói környezet gyors változásainak (pl. digitalizáció, fenntarthatóság, új kiskereskedelmi formák) értelmezése és alakítása.
A rendezvény 2026. július 6–9. között kerül megrendezésre a brit Etihad Stadium (Manchester), ahol 6-án a doktoranduszok számára szervezett kollóquium, 7-9-én pedig a főkonferencia zajlik.
Fontos határidők és dátumok
A konferencia online, papírok részére nyitott benyújtási rendszer: 2025. november 25-től.
A konferenciára tematikus szekciókra (special sessions) is lehet javaslatot benyújtani. Ezek olyan külön programblokkok, amelyek egy-egy kiemelt témára fókuszálnak. A szekciójavaslatok beadási határideje: 2025. december 1
Tudományos dolgozatok végső benyújtási határideje: 2026. január 12.
Az elfogadási döntések várhatóan 2026. márciusában érkeznek.
Korai regisztráció határideje: 2026. május 20.
Végső regisztráció: 2026. június 10.
További információ és hivatalos oldal: https://academyofmarketing.org/conference-call-for-papers/
Az esemény eseményoldalán részletesebb tájékoztatást találnak a szekciókról, benyújtási útmutatóról és egyéb logisztikai tudnivalókról.


