Turizmus Klub Visszatekintő: Idegenvezetés és Ügyfélélmény menedzsment

A Széchenyi István Egyetem Turizmus Klubjának október 29-i rendezvényén a reflektorfény az idegenvezetésre került.

Major Árvácska és Raffai Eliza beszélgettek arról, mit jelent ma hitelesen és szenvedéllyel vezetni. A beszélgetés során több témát is érintettek: hogyan lehet olvasni a turisták igényeit, mikor kell rugalmasnak lenni, mikor kell tartani a határokat, hogyan inspirálhatják a vezetők a csoportot és mi teszi valakit „született idegenvezetővé”.

Egy héttel később, november 6-án a vendég- és ügyfélélmények kerültek középpontba. Tarsoly Norbert és Csabai Ferenc bemutatta, hogyan válhat egy egyszerű szolgáltatás felejthetetlen élménnyé, és miként hat mindez a vendégek elégedettségére, hűségére és a turisztikai vállalkozások sikerére általánosságban és az ITAKA Utazási Iroda példáján keresztül.

A Széchenyi István Egyetem Turizmus Klubja az idei szemeszter záró rendezvényére invitálja tagjait és érdeklődőit 2025. december 4-én, csütörtök este, a Menedzsment Campus 001-es konferenciatermébe. Az est kiemelt vendége Kenderesy Nadin, a hazai turizmus sokoldalú szakembere, aki több mint 25 éve meghatározó szereplője a szakmai életnek, és szenvedélyesen támogatja a fiatal tehetségek fejlődését.

Az esemény során a hallgatók bepillantást nyerhetnek Nadin szakmai útjába és kincset érő tapasztalataiba, valamint inspirációt meríthetnek saját karrierjük formálásához.

Dátum: 2025.12.04. (cs)
Időpont: 18:30 (kapunyitás: 18:15-18:30)
Helyszín: Menedzsment Campus 001
Előadó: Kenderesy Nadin
Téma: A jövő vezetői: Egy este Nadin világában – Karrierút a turizmusban

A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött: https://forms.gle/tzXj8iuLmjMhwDTs6

A Turizmus Klub célja továbbra is változatlan: összekötni a hallgatókat a szakmai közösséggel, inspirációt adni, és erősíteni a kapcsolódást a turizmus világához.

Fotók: Puklics Bernadett

Hasonló cikkek