
Új kötet: Innováció és kiválóság
Megjelent Dr. Dőry Tibor új kötete az Akadémiai Kiadó Innovációs Szakkönyvtár sorozatában „Innováció és kiválóság” címmel. A kötet célja a vállalati
Örömmel köszöntjük a Széchenyi István Egyetem Vezetéstudományi és Marketing Tanszékének oldalán. Tanszékünk célja, hogy magas színvonalú oktatást és kutatást biztosítsunk a menedzsment és marketing területén, hozzájárulva hallgatóink és partnereink sikeréhez. Széleskörű oktatási kínálatunk felölei a menedzsment és vezetés minden aspektusát. A vállalkozások, vállalatok világában ismert korszerű tudást adunk át, hogy diákjaink jól alkalmazható ismeretekkel kezdjék el karrierjüket a munkahelyeken.
Büszkék vagyunk arra, hogy tanszékünk a Széchenyi István Egyetem egyik meghatározó karának legnagyobb csapata, mely az elmúlt években jelentős fejlődésen ment keresztül. Ma már több mint 30 elhivatott kollégánk mellett legalább 20 külsős partnerünk (cégvezetők, vállalati szakemberek, tanácsadók) támogatja oktató-kutató munkánkat, biztosítva ezzel a legfrissebb és leggyakorlatiasabb tudást hallgatóink számára.
Dr. Kurucz Attila, vezetésével tanszékünk elkötelezett a kiválóság és innováció iránt. Oktatóink és kutatóink mindannyian magas színvonalú szakmai tudással és tapasztalattal rendelkeznek, melyet szívesen osztanak meg hallgatóinkkal és partnereinkkel. Tudományos eredményeinket pedig nemzetközileg elismert konferenciákon, folyóiratokban és könyvekben közöljük.
Kutatásaink középpontjában a vállalatok működésével kapcsolatos témakörök állnak. Ilyen a digitalizáció, vezetői döntések, vállalati folyamatok, innováció, üzleti kommunikáció, szervezetfejlesztés, fogyasztói viselkedés és piacok marketing szemléletű elemzése, melyek révén igyekszünk új és hasznos tudományos eredményekkel gazdagítani a szakmai közösséget.
Mi is kapcsolódunk a globális trendekhez, így kutatómunkánkban figyelünk a fenntarthatóság, egyenlőség, diverzitás és gazdasági trendek alakulására.

Megjelent Dr. Dőry Tibor új kötete az Akadémiai Kiadó Innovációs Szakkönyvtár sorozatában „Innováció és kiválóság” címmel. A kötet célja a vállalati

A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar Vezetéstudományi és Marketing Tanszéke sikeresen pályázott cseh, szlovák és lengyel partnerekkel egy visegrádi

Kedves Hallgatók! Adódott egy nem mindennapos lehetőség, melyre másod- és harmadéves alapszakos, valamint mesterszakos hallgatóinkat várjuk. A HUNGARIKUM ALKUSZ cégcsoport tulajdonos

Tanszékvezető, Egyetemi docens

Egyetemi docens

Dékánhelyettes, Egyetemi docens

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Adjunktus

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Adjunktus

Egyetemi tanár

Egyetemi docens

Adjunktus

Adjunktus

Adjunktus

Egyetemi docens

Adjunktus

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Egyetemi docens

Dékánhelyettes, Egyetemi docens

Professzor emeritus

Egyetmi adjunktus

Egyetemi docens

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tanársegéd

Tudományos munkatárs